6 דברים שאסור לך לוותר עליהם כשאתה מחליט איפה לארח את האתר שלך

בחירת חבילת אחסון מתאימה

בדיוק כמו שתרצה לבחור עיר מגורים שתארח את בית החלומות שלך – גם אתר האינטרנט שלך חייב להתארח במקום המתאים לצרכים שלך, להיות מוגן ובטוח, ולאפשר לאתר שלך למלא את מטרות העסק.

צוות שרלוק הוסט הכין לך כאן כמה דברים שאסור לך לוותר עליהם כשאתה בוחר שרת לאחסן את האתר שלך -

  1. כמה מבקרים צפויים באתר שלך? לנפח האתר, רוחב הפס אשר השרת מסוגל להעביר, למיקום השרתים ולנתונים טכניים נוספים יש משמעות מאוד חשובה במידת ההתאמה של שרת האחסון לאתר שלך. בדוק היטב עם ספק האחסנה את התנונים האלה והמשמעות שלהם לגבי האתר שלך. אל תשכח לבדוק שתוכל לשדרג את חבילת האחסון כאשר האתר שלך יזכה לחשיפה גדולה יותר בעתיד.
  2. האם השרת המארח יכול (טכנית) להפעיל את האתר שלך? השאלה הזו תלויה במידה רבה בסוג האתר שלך. אתר מסחר? בלוג? אתר WordPress ? PHP? וכד? תאר במדוייק לחברת האחסון את האתר ואת הדרישות שלו כדי לקבל תשובה לשאלה הזו.
  3. האם החברה זמינה 24/7 לתמיכה טכנית? בדוק היטב מה הסטנדרטים של השירות של החברה המפעילה את השרת המארח. תמיכה של פחות מ-24 שעות ביממה במקרה קריטי של נפילת האתר או תקלה משביתה – פירושה בעיה אמיתית ביכולת של החברה לתת לך מענה ברגעים קריטיים לעסק שלך.
  4. שירות גיבויים שוטף האם מופעל בצורה מספקת? אם האתר שלך הוא דינאמי ומשתנה מפעם לפעם – אסור שיקרה מצב בו תקלה בשרת תגרום למידע העדכני ביותר באתר להימחק ולהיעלם. עליך לוודא כי שירות גיבוי בסטנדרטים המקובלים ב-2016 מופעל על שרת האחסון. האם תחוייב בתשלום על גיבוי או איחזור של הנתונים?
  5. איזו תמורה אתה מקבל על המחיר שאתה משלם? מה נפח האחסון? נפח התעבורה האפשרי בתנאי האחסון של החבילה שבחרת? שאל מראש את כל השאלות כגון כמה דומיינים תוכל לאחסן בשרת האחסון, האם תוכל לקבל תיבות דואר אלקטרוני, לייצר דפי נחיתה או להשתמש בתבניות מוכנות מראש כדי לייצר לך אתר משלך? כמו כן אסור לשכוח לשאול מתי תחוייב וכל כמה זמן, באיזה אמצעי תשלום ומה תנאי הביטול של ההסכם. כמובן שכל הטבות חינם, שדרוגים וכל מוצר דיגיטלי נוסף יוכל לעזור לך להשתכנע כי זו העסקה בשבילך.
  6. מה לקוחות אחרים חושבים על החברה? ערוך בירור מקיף ובקש מהחברה רשימת אתרים המאוחסנים בשרתיה, ובצע בדיקה בהם כי הם עולים בתקינות ובמהירות משביעת רצון. בקש טלפונים של לקוחות ובדוק איתם בשיחה את כל הפרטים החשובים לך.