חברת האחסון שלך לא מספקת תמיכה 24/7 ?

תמיכה 24/7

למה אסור לכם אף פעם לאחסן את האתר שלכם בחברה או אתר שלא מספקים מענה מקסימלי גם בישראל?

רבים הם בעלי העסקים שבוחרים לאחסן את אתר האינטרנט שלהם בשרתים מעבר לים. לעיתים מדובר בחברות אחסון ענקיות אשר פועלות בכל העולם, ולעיתים מדובר בחברות שרתים קיקיוניות אשר מתחקות לחברות אחסון רציניות - וקשה באמת לעמוד על ההבדל אם אינכם אנשי מקצוע מיומנים.

אחת הסיבות בגללן הזמינות, השירות והתקשורת עם חברת האחסון היא מרכיב משמעותי וקריטי - הינה התקפות הסייבר - המתרחשות בכמויות של כמה אלפים ביום. מידי יום מותקפים אתרי אינטרנט רבים, ללא קשר לתחום עיסוקם ומקום איחסונם - ע״י האקרים, וירוסים, חברות הדורשות כופר מסוגים שונים וכד׳.
פרט לשאלה ״מה עושים נגד זה?״ - אשר צריכה לקבל תשובה על ידי מומחי אבטחת המידע של חברת האחסון ואנשי ה״סייבר סקיוריטי״ בארגון - יש גם לדבר על ״מה עושים כשזה קורה״ - כי חייבים להיערך לתרחיש אמיתי בו האתר נחטף.

במקרה כזה יש לבדוק כי בחברת האחסון, פרט לנהלים קפדניים של זמינות מלאה - יש אפשרות להעלות במהירות גיבוי קודם של האתר - במקרה שהאתר הקיים ניזוק - כך שפעולתו התקינה של האתר תמשיך בלי שהגולשים באתר יבחינו בכך אפילו.

נושא חשוב נוסף הוא שירות מקצועי הקשור למאפייני האתר. לעיתים שטח האחסון שרכשתם נגמר בגלל גדילה אורגנית בתכני האתר, ולעיתים יש להוסיף לאתר דפים ומודולים הדורשים שימוש בטכנולוגיות אחרות. במקרה כזה - חשוב שיהיה לכם נציג תמיכה זמין, עם ידע נרחב בפלטפורמות אינטרנט ואחסון, בסיסי נתונים ואבטחת מידע - כדי לתת לכם את הפתרון הרצוי - מהר (ובזול).

 

אז למה הרבה אתרים עדיין מאוחסנים בשרתים שמסכנים אותם? מחיר. אצלנו בשרלוק הוסט, אנחנו מציעים אחסון ושירות אישיים על ידי חברה ישראלית, אנחנו מדברים איתכם עברית, זמינים לשרת אתכם ותמיד מוכנים לכל דבר. ועוד דבר קטן וחשוב שצריך לדבר עליו - המחיר: החבילות שלנו משתלמות מאוד, ולא מחייבות אתכם על שירותים שאינכם צריכים, אנחנו מעבירים את האתר שלכם והדומיין מהר ובקלות ובלי שתצטרכו להשקיע כל מאמץ בכך - לחצו כאן להזמנת אחסון אתרים עם תמיכה 24/7 וצפיה במחירי חבילות האחסון שלנו.